مدرسه دابل فول کنتاکت جمهوری اسلامی ایران

اولین و تنها مدرسه رسمی هنرهای رزمی در خاورمیانه

مدرسه دابل فول کنتاکت جمهوری اسلامی ایران

اولین و تنها مدرسه رسمی هنرهای رزمی در خاورمیانه

حمایت نایب رئیس دابل فول کنتاکت از انتفاضه بحرین

سید رضا موسوی ، نایب رئیس سبک دابل فول کنتاکت جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه ای حمایت اعضای سبک بین المللی دابل فول کنتاکت از انتفاضه مردم شریف بحرین را اعلام کرد.

 استاد سید رضا موسوی

متن بیانیه سبک بین المللی دابل فول کنتاکت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم بی دفاع بحرین به شرح زیر است:

این روزها امت اسلامی شاهد کشته و زخمی شدن عده زیادی از مسلمانان بی دفاع بحرین به دستور حکام مستبد و ظالم این کشور با حمایت استکبار جهانی و عوامل منطقه ای آنان است. حافظه تاریخی آزاد مردان جهان بر این مدعا گواه است که این فجایع یاد آور جنایاتی است که همه دیکتاتور های تاریخ برای باقی ماندن در قدرت انجام داده اند و سرنوشت آنان از فرعون گرفته تا صدام، مبارک و بن علی ، سرنگونی خفت بار بوده و سرانجام ملت هایی که برای رهایی از ظلم مبارزه می کنند، آزادی ، آزادی و سرافرازی بوده است.

به یقین باید اذعان کرد به خاک و خون کشیده شدن مردان وزنان بی گناه صحنه دیگری از رسوایی داعیان حقوق بشر است که به دست حاکمان جائر بحرین و هم دستان و هم کیشان سعودی آنان رقم می خورد.

قاطعانه می گوئیم که مسئولیت کامل هرگونه جنایتی که آن دولت فاسد در حق مردم مومن و آزادی خواه خود انجام می دهند و همچنین کتمان آن جنایت ها، بر عهده دولت آمریکا – که دارای بزرگترین پایگاه نظامی در منطقه خاورمیانه است- می باشد.

بی شک آمریکا و اسرائیل که ردپای آنان در این جنایات به چشم می خورد گمان می کنند حرکت مذبوحانه آنان راه را برای زیاده خواهی رژیم اشغالگر قدس هموارتر خواهد کرد، اما همگان باید بدانند که " الا ان حزب الله هم الغالبون ".

ورزشکاران، ورزش دوستان و خصوصا فعالان سبک بین المللی دابل فول کنتاکت جمهوری اسلامی ایران با تاسی از سیره حق مدارانه مقام معظم رهبری و همگام با مراجع عظام تقلید ، علمای بزرگوار، ریاست جمهوری و تمامی آزادی خواهان ، ضمن حمایت از مردم مسلمان و اتقلابی بحرین ، این جنایت فجیع را محکوم می کنند و از درگاه ایزد تعالی آزادی ستم دیدگان را از چنگال ظالمان مسئلت دارند.

انتظار می رود سازمانهای ورزشی بین المللی که همواره صلح، دوستی و امنیت انسانی را به عنوان یکی از چشم انداز های خود بر می شمرند در یک حرکت منسجم و متحد، حمایت خود را از مردم بی دفاع بحرین اعلام داشته و بدینوسیله گام موثری در جلوگیری از کشتار مردم بی گناه بر دارند.

امیدواریم ملل اسلامی بتوانند هر چه سریعتر با الهام از آرمانهای امام راحل از نعمت های بزرگ امنیت و آزادی در زیر سایه اسلام و قرآن بهره مند شوند.

سید رضا موسوی

نایب رئیس سبک بین المللی دابل فول کنتاکت جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد